Monday 2 October 2017

Garmisch - 2017/08

Garmisch Partenkirchen - dwie i pól godziny jazdy samochodem od nas, ostatnio zostało naszą ulubioną weekendowa destynacja. Wiec jak przyjechała Michała mama, w piątkowe popołudnie po pracy ruszyliśmy w drogę do Garmisch-Partenkirchen.

sobotni ranek przywital nas takim widokiem z balkonu

Po spokojnym ranku poszliśmy zobaczyć skocznie, gdzie co roku odbywają się skoki narciarskie 1 stycznia. Od skoczni jest bardzo przyjemny 3km spacer do Partnach wąwozu.

Partnach George ciągnie się przez 700m a średnia szerokość to 80m.

Przeszliśmy calą długość wąwozu pomimo ciemności w jaskiniach.
na końcu wąwozu z kamieni poukładane były takie wieżyczki

No a ze Michał był przewodnikiem, oczywiście wracaliśmy na skróty czyli okrężną drogą. PO drodze zatrzymaliśmy się na spóźniony lunch w fajnym schronisku + restauracji z takim oto widokiem.

Niedziela była ciekawa. Po wspólnym śniadaniu Michał w ramach treningu pobiegł przez góry a my wygodnie samochodem pojechałyśmy na 7km spacer wokół jeziora Elbsee.

Słoń w tym czasie truptał przez góry w ramach treningu. Wszyscy spotkaliśmy się w Grainau, gdzie parę tygodni wczesnej kończył się bieg górski, w którym startował Michał.

W czasie tego pobytu, Michał znalazł z mamą wspólną pasje - ćwiczenia. Poziom gibkości co tu ukrywać całkiem inna liga ale było wesoło wieczorami.

Wyjazd ogólnie został uznany za bardzo udany.  Fajnie było razem pojechać w góry i odwiedzić miejsca które polubiliśmy podczas wcześniejszych wyjazdów.

2 comments:

Patricia Carter said...

Wow, weather is quite suitable there to have as much fun as possible.
cheap disney on ice tickets
discount disney on ice tickets

Suzan Baker said...

That green color of water is really beautiful. It's great to just take all that beauty in.